KOFI 29 TENAGA FITRAH ALAM


“CITARASA KOFI YANG LAZAT DAN BERKHASIAT” 

Alternatif selamat kepada permasaalahan seksual untuk lelaki dan wanita tanpa mudaratkan kesihatan“.

Kofi 29 adalah minuman 8-dalam-1 berasaskan herba yang bebas kimia di perkaya dengan citarasa kopi yang lazat lagi menyelerakan. Bersesuaian dengan slogan,"Tenaga fitrah alam", Kofi 29 di hasilkan daripada herba terpilih untuk penjanaan tenaga tubuh manusia.

Herba didalam KOFI29 membekalkan nutrisi untuk meransang sistem penting dalam tubuh manusia iaitu sistem endokrin/kekebalan atau tujuh gland (seven gland) dalam falsafah perubatan Tao. Tujuh gland (seven gland) ini merangkumi gland penting yang mencetuskan hormon dalam kadar keseimbangan melalui saliran peredaran darah. Kofi 29 memberi penumpuan terutama ke atas gland seksual juga di kenali sebagai Teratak Teras(House of Essence)dimana ia adalah adalah faktor utama terbitnya kehidupan (kelahiran bayi) dan mewujudkan tenaga untuk di manafaatkan oleh gland yang lain demi menjana peranan masing-masing dengan kadar optima.

HARAPAN BARU UNTUK TUBUH YANG SIHAT
Kofi 29 membawa harapan baru untuk manusia mengecapi kehidupan yang sihat melalui pendekatan cara menyeluruh ke atas sistem endokrin/kekebalan dan memberikan manafaat seperti berikut : 

* Menjana kesihatan mental fizikal dan seksual
*Memastikan kandungan lemak (cholesterol) dalam darah rendah.
*Mencerna peroses pertumbuhan(metabolism).
*Memperbaiki saliran peredaran darah.
*Memperteguhkan imunisasi/kebal.
*Menjamin sistem pencernaan makanan(digestive) lebih efektif.
*Memperkukuhkan organ reproduksi lelaki.
*Mempertingkatkan tenaga,stamina dan ketahanan(tidak mudah letih).
*Menjauhkan dari serangan diabetes.
*Anti-radang dan Anti-ketumbuhan
*Mempertingkan pertumbuhan otot serta kekuatan tubuh badan
*Mempertingkatkan prestasi seksual lelaki.

KANDONGAN KOFI29:
Maca : 
Herba yang banyak terdapat dari Peru ini menjana keseimbangan pada sistem endokrin melalui penekanan ransangan keatas "hypothalamus/pituitary axis"(lokasi di bahagian otak).Bahagian organ manusia ini mengawal/ mentadbir sistem hormon dalam tubuh manusia yang begitu rumit.

Butea Superba : 
Herba ini banyak terdapat di Thailand dan dikenali sebagai alternatif kepada Viagra tetapi dalam bentuk herba dan bukan berasaskan kimia yang memudaratkan. Terbukti melalui kajian saintifik mengandungi nutrisi mempengaruhi kekuatan serta tenaga kecergasan.

Tribulus Terrestris : 
Herba yang banyak di Negara Mediterranean ini dapat meningkatkan kadar testosterone serta hormon "luteininzing"(LH), yang menjadi faktur utama kepada per- tumbuhan otot serta kekuatan pada tubuh manusia.

Saw Palmetto : 
Herba ini diimpot dari Amerika Syarikat dan selalu digunakan untuk perubatan oleh kaum Indian Amerika di mana fungsinya ialah untuk memperkukuhkan "thyroid gland"(lokasi di kawasan tekak)untuk memberi keseimbangan pada metabolisma, meransang selera dan memudahkan peroses penghazaman.

Tongkat Ali : 
Banyak didapati di Malaysia dan telah terbukti boleh mengaktifkan hormone testosterone dalam tubuh manusia.

PASTI DAN SELAMAT!!!!

DEPAN

PEKET (SACHET)

SISI ( BUATAN MALAYSIA)


 SIJIL HALAL

SIJIL ANALISIS BEBAS BAHAN KIMIA

SIJIL HALAL



Harga: RM70.00
Borong: PM FB atau email ke freesugar001@yahoo.com




Kepada yg berminat sila email kepada: 012 6391214 atau email (Here)

Like Facebook: Here


No comments: